صدای مظلومیت  نیروهای خدمات قراردادی آموزش وپرورش
صدای مظلومیت  نیروهای خدمات قراردادی آموزش وپرورش

صدای مظلومیت نیروهای خدمات قراردادی آموزش وپرورش

سلام و خسته نباشید. خدمت جناب آقای دکتر و دیگر تصمیم گیرندگان نهایی. ۲۵ درصد افزایش حقوق برای اقشار با حقوق پایین مانند....

سلام و خسته نباشید.

خدمت جناب آقای دکتر و دیگر تصمیم گیرندگان نهایی. ۲۵ درصد افزایش حقوق برای اقشار با حقوق پایین مانند سرایداران و خدمتگزاران مدارس آموزش و پرورش یعنی مرگ تدریجی آنها بهمراه خانواده که ما نسبت به این بی عدالتی معترضیم. ۲۵ درصد افزایش حقوق برای سرایداران و خدمتگزاران وزارتخانه آموزش و پرورش یعنی بی تفاوتی دولتمردان بخصوص وزیر محترم آموزش و پرورش به سرنوشت این قشر محروم و مظلوم و ما نسبت به این بی تفاوتی معترضیم. امیدوارم جناب آقای حاجی میرزایی فکری بحال ما نیز بکنند. ما استخدام شده وزارت آموزش و پرورش هستیم.

سلام خدمت وزیر محترم آموزش و پرورش من یک نیروی قراردادی با حقوق ۲۶۰۰ با دوتا بچه مدرسه ای....

سلام خدمت وزیر محترم آموزش و پرورش من یک نیروی قراردادی با حقوق ۲۶۰۰ با دوتا بچه مدرسه ای برای یکی ۸۰۰ تومان ویکی ۶۰۰ تومان باید پول ثبت نام بدم بخدا خسته شدیم شما بگید چیکار کنم فکری کنید

باسلام وادب ‏کمال تشکر و دارم از کارپردازی منطقه تبادکان که.....

باسلام وادب

‏کمال تشکر و دارم از کارپردازی منطقه تبادکان که مدارسی رو که فقط یک نیروی خدمتگزار دارند رو اینقدر حمایت وپشتیبانی میکنن و در ایام تابستان که کار اجرایی مدارس چند برابره همون یک نیرو رو هم ازشون میگیرن ومیگن ما نیرو نداریم خواستم تشکر کنم از واحد پشتیبانی تبادکان الحق والانصاف اسم پشتیبانی برازنده ایشان هست

سلام چرا رتبه بندی به نیروهای خدماتی تعلق نمیگیرد

سلام چرا رتبه بندی به نیروهای خدماتی تعلق نمیگیرد از همه زودتر شروع بکار میکنند گرد گیری کلاسها و دفتر مدرسه تا همکاران وارد مدرسه میشوند باید چای اماده باشد آخر وقت دست کم دو ساعت باید نظافت کنند اواقعا سزاوار است حتی رتبه بندی به نیروهای خدماتی تعلق نمیگیرد

سلام‌ و درود..... می خواستم‌ از مسئولین رده بالا سوال کنم که باوجود هزینه های سرسام آور زندگی

سلام‌ و درود..... می خواستم‌ از مسئولین رده بالا سوال کنم که باوجود هزینه های سرسام آور  زندگی آیا خودشان می توانند یک خانواده ۴یا۵یا... نفره را با حقوق حدود ۳ میلیون تومان در ماه اداره کنند؟؟؟ نیروهای خدمات آموزش و پرورش با کل حقوق ۳میلیون و پانصدهزار  تومان که پس از کسر کسورات حدود ۳میلیون تومان در ماه دریافت می کنند بااین حقوق اندک چگونه روزگار سپری می کنند؟؟؟