صدای مظلومیت  نیروهای خدمات قراردادی آموزش وپرورش
صدای مظلومیت  نیروهای خدمات قراردادی آموزش وپرورش

صدای مظلومیت نیروهای خدمات قراردادی آموزش وپرورش

سلام من یه نیرو خدمات هستم چرا به حق ما ظلم میشه

سلام من یه نیرو خدمات هستم چرا به حق ما ظلم میشه حقوق که سه ونیم میلیون بیشتر نیست کارهای مدرسه ازسیر تاپیازش مال ماهست که باید انجام بدیم رتبه بندی حرفش هست که شامل ما نیست پس شما بگید ما با این خرج ومخارج. زیاد چیکار کنیم.

باسلام خدمت مدیر کل محترم و عرض خسته نباشید به ادمین محترم‌گروه وتشکر؛

باسلام خدمت مدیر کل محترم و عرض خسته نباشید به ادمین محترم‌گروه وتشکر؛ جناب مدیرکل ما نیروهای خدمات تحت مدیریت جنابعالی با ۳ یا ۴ میلیون تومن حقوق و اقلا دوتا بچه مدرسه ای واجاره خونه و....چطوری زندگی کنیم شمارو بخدا یفکری برامون بکنید ؛ کم آوردیم خجالت زده پیش خانواده هستیم درتامین خواسته های اولیه همچون خرید گوشی هوشمند واسه بچه هامون

سلام خسته نباشید من یک نیروی خدمتگزار هستم چرا به نیروهای خدمتگزار اضافه کار یا شیفت مخالف نمیدهند

سلام خسته نباشید من یک نیروی خدمتگزار هستم چرا به نیروهای خدمتگزار اضافه کار یا شیفت مخالف نمیدهند  چند سال است همکاران بازنشسته می شوند چرا ما  باید بجای دو یا سه نفر کار کنیم بدون یک ریال اضافه کار ی واقعا انصاف کجا رفته

باسلام خدمت مدیرکل محترم استان ؛

باسلام خدمت مدیرکل محترم استان ؛ خواستم عرض کنم که بااین حقوق کم نیروهای خدمات وکمبودنیروی خدماتی انگیزه تلاش وکارخوب بسیار پایینه وخسارتهای نامشهوداما بزرگی رابرای سازمان بدنبال دارد لطفا فکری بکنید

سلام وعرض ادب بنده در مدرسه ای خدمتگزار هستم که در دو نوبت ۸۵۰دانش اموز داره یازده سال تو همین مدرسه هستم

سلام وعرض ادب بنده در مدرسه ای خدمتگزار هستم که در دو نوبت ۸۵۰دانش اموز داره یازده سال تو همین مدرسه هستم اول سرایدار بود وسه نیرو خدمتگزار وسال به سال نیروهارو کم کردن تا امسال که فقط منم ومنم حتی سرایداری هم نداره مدرسه چند ساله فشار کارم اونقدر زیاده که از بیرون کسی رو میارم و از جیبم پول میدم چون در توانم نیست یعنی نمیرسم حالا طبق سنوات گذشته اداره تبادکان (پشتیبانی)فرمودند بیان اداره برا کمک کردن اگر نیان از حقوقتون کم وغیبتم میخورین خواستم بگم  نباید با خودتون فکر کنید اخه زورم که میگم باید بتونه این شکنجه رو این افراد تحمل کنند .واقعا من که با این حقوق سه میلیون واندی واین حجم از کار میخوام انصراف بدم ظلم این مدلیش دیگه خیلی ....