صدای مظلومیت  نیروهای خدمات قراردادی آموزش وپرورش
صدای مظلومیت  نیروهای خدمات قراردادی آموزش وپرورش

صدای مظلومیت نیروهای خدمات قراردادی آموزش وپرورش

سلام وقتتون بخیر من یک نیروی خدمتگزار توی مدرسه هستم چهار سال هست که توی مدرسه کار میکنم...

سلام وقتتون بخیر

من یک نیروی خدمتگزار توی مدرسه هستم چهار سال هست که توی مدرسه کار میکنم از این بسته حمایتی بود زیر نظر موسس دو سالش خوب بود زیر نظر موسس که بود هم حقوق و بیمه پرداخت میشد هر شش ماه یک بار بعد چند وقت کلا چند تا مدرسه که بسته حمایتی بود نیروی خدماتی رو حقوقشان قطع کردند و گفتند که خود آموزش و پرورش میخواد قرار دادببنده یه سال هست از قول آموزش و پرورش گذشت ولی قرار دادنبستن توی این یه سال نه بهمون حقوق دادند نه بیمه رد کردند تا امسال آذر قرار داد بستند باز هم میگن زیر نظر موسس هست و یه ماه کار میکنیم ۱۰ روز بیمه و حقوقمون ۱۰ روز میخوان بدهند کسی نیست پیگیری کنه تورو خدا این چه وضعش ما همش با خاک و مواد ضدعفونی سرکار داریم لطفا یکی پاسخگو باشه مارا درک کنید چقدر ظلم به ما میشه من از تربت جام هستم ممنون از کانال شما که مشکلات به گوش مسولین می رسانید

باسلام و خداقوت خدمت ادمین گرامی ‏خواهشمندم فکری به حال نیروهای قراردادکارمعین هم بکنید

باسلام و خداقوت خدمت ادمین گرامی

 ‏خواهشمندم فکری به حال نیروهای قراردادکارمعین هم بکنید نزدیک به ۱۷سال دارم خدمت میکنم چند روز پیش برای خرید لوازم خانگی به فروشگاه فرهنگیان مشهد فروشگاه اتکا که تحت پوشش اداره کل اموزش و پرورش خراسان رضوی میباشد رفتم برای خرید ال ای دی که قسطی با نامه کسراز حقوق خریداری کنم جالب هست که گفتند به نیروهای قرارداد کارمعین چیزی نمیتوانیم قسطی بدهیم

 ‏صادقانه من خیلی بهم برخورد چون واقعا شرمنده شدم جلو دخترم و برگشتیم دست خالی منزل....

 ‏میخواستم بپرسم ایا ما قرارداد کارمعین ها انسان نیستیم آیا ما قراردادی ها کلاه برداریم ایا ما قراردادی ها تا بحال بدحسابی کرده ایم که سابقه ما تاریک و تار است خبر نداریم

 ‏من بعد ۱۷سال خدمت تا بحال در موقع مسافرت حتی یک شب هم از اسکان اموزش و پرورش هنوز استفاده نکرده ام اگه الانم مینویسم ال ای دی قسطی میخواستم و به من ندادند ناراحت نیستم فقط ناراحتم چرا مدیر فروشگاه به من گفت به شماها قراردادکارمعین ها گفتند چیزی قسطی ندهیم فقط ناراحت و دلگیر شدم

شوهر من نیروی خرید خدمات هستن ولی از مهر تا پایان دیماه که میشود چهار ماه هیچ حقوقی برایشان واریز نشده

شوهر من نیروی خرید خدمات هستن ولی از مهر تا پایان دیماه که میشود چهار ماه هیچ حقوقی برایشان واریز نشده الان با دوتا بچه واقعا زندگی توی این دوره خیلی سخته ..نمیدونم مسئولین اصلا خرج زندگی ندارن..