صدای مظلومیت  نیروهای خدمات قراردادی آموزش وپرورش
صدای مظلومیت  نیروهای خدمات قراردادی آموزش وپرورش

صدای مظلومیت نیروهای خدمات قراردادی آموزش وپرورش

با عرض سلام خدمت وزیرومسئولین محترم در اموزش وپرورش در جامعه فرهنگی یک بام و دو هوا که نمیشه

با عرض سلام خدمت  وزیرومسئولین محترم در اموزش وپرورش در جامعه فرهنگی یک بام  و دو هوا که نمیشه مگه ما نیروهای خدماتی تافته جدا بافته ای هستیم یا از کرات دیگر آمدیم زحمت به دوش ما هست اولین نفر ورود واخرین نفر خروج آیا انصاف هست که ما را محروم از حق لباس .حق سرایداری.تغییر سمت .اعمال مدرک بالاتر.واز همه مهمتر رتبه بندی بلاخره ماهم امتیازی داریم ما هم از خانواده بزرگ فرهنگیانیم

پیگیری برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی مدارس

پیگیری برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی مدارس

عضو کمیسیون آموزش مجلس: نیروهای خدماتی در افزایش حقوق‌ها مغفول می‌مانند بنابراین برای این موضوع در تلاش هستیم، بنده از طرف کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس پیگیر هستم تا بتوانیم به افزایش حقوق و مزایای نیروهای خدماتی کمک کنیم.

نیروهای خدماتی در هر دستگاهی به ویژه آموزش و پرورش حداقل حقوق را دریافت می‌کنند که در این شرایط دشوار اقتصادی و رقمی که برای خط فقر تعریف شده است، همخوانی ندارد.

البته طرح افزایش حقوق نیروهای خدماتی را باید دولت ارائه کند چون اگر مجلس طرحی را که بار مالی دارد،‌ تهیه کند شورای نگهبان آن را رد خواهد کرد.

آخرین اخبار لحظه ای آموزش و پرورش

همه دعوتیم

فرهنگیان ایران

farhangianirani

استخدام نیروی خدماتی در سال آینده

استخدام نیروی خدماتی در سال آینده

وزیر آموزش و پرورش : ۲۵ هزار نیروی خدماتی برای سرایداری مدارس نیاز داریم، برای مراقبت و نگهداری از امکانات و تجهیزات مدارس به سرایدار نیاز داریم اما با منع قانونی روبرو شده ایم ، امسال در بودجه پیش‌بینی کرده‌ایم که اگر تصویب شود، امیدواریم بتوانیم سال آینده مشکل نیروهای خدماتی را حل کنیم.

کارگزینی آموزش و پرورش

KARGOZINIAP

صدای_نیروهای_خدماتی با سلام خدمت همه دوستان. من یک خدمتگزار و سریدار هستم با مدرک لیسانس امور تربیتی،

صدای_نیروهای_خدماتی

با سلام خدمت همه دوستان. من یک خدمتگزار و سریدار هستم با مدرک لیسانس امور تربیتی، با این که بالای ده سال سابقه کاری دارم اما حقوقم دو میلیون هشتصد هزار تومن هستش. تا کی من و امسال من باید فاصله طبقاتی با بقیه رو تحمل کنیم؟ نه رسمی شدنی، نه رتبه بندی، نه اعمال مدرک دوم نه مزایا. بیشترین کار تو مدرسه مسؤلیت با خود خدمتگزار سریدار هستش اول از همه میایم آخرین نفر مدرسه رو ترک میکنیم. تورو خدا صدای مارو به بالادستی ها برسونید.

صدای_نیروهای_خدماتی با سلام خدمت همه دوستان. من یک خدمتگزار و سریدار هستم با مدرک لیسانس امور تربیتی،

صدای_نیروهای_خدماتی

با سلام خدمت همه دوستان. من یک خدمتگزار و سریدار هستم با مدرک لیسانس امور تربیتی، با این که بالای ده سال سابقه کاری دارم اما حقوقم دو میلیون هشتصد هزار تومن هستش. تا کی من و امسال من باید فاصله طبقاتی با بقیه رو تحمل کنیم؟ نه رسمی شدنی، نه رتبه بندی، نه اعمال مدرک دوم نه مزایا. بیشترین کار تو مدرسه مسؤلیت با خود خدمتگزار سریدار هستش اول از همه میایم آخرین نفر مدرسه رو ترک میکنیم. تورو خدا صدای مارو به بالادستی ها برسونید.