صدای مظلومیت  نیروهای خدمات قراردادی آموزش وپرورش
صدای مظلومیت  نیروهای خدمات قراردادی آموزش وپرورش

صدای مظلومیت نیروهای خدمات قراردادی آموزش وپرورش

با سلام و احترام چرا نیروهای خدوم و زحمت کش خدمتگزار اصلا دیده نمی شوند

با سلام و احترام

چرا نیروهای خدوم و زحمت کش خدمتگزار اصلا دیده نمی شوند با حداقل حقوق ومزایا .ایا مسؤلان فیش حقوقی این دوستان را دیده اند من دانشجوی برتر سال 98شدم در سال 99در ازمون استخدامی قبول شدم مصاحبه را پشت سر نهادم اما بخاطر بومی گزینی رد شدم  درازمون کارشناسی ارشد با رتبه43قبول شدم اما هم اکنون خدمتگزار هستم ایا این انصاف است

باسلام واحترام می خواستم بگم با توجه به این که تعداد نیروی اموزشی در سطح استان کمه....

باسلام واحترام

می خواستم بگم با توجه به این که تعداد نیروی اموزشی در سطح استان کمه چرا از ما نیروهای خدماتی که دارای مدرک کارشناسی وارشد داریم استفاده نمیشه درحالی که چندین سال هم هست سابقه داریم اما ازنیروهای بیرون استفاده میشه.تورا خدا یه فکری هم به حال ما نیروهای خدماتی که همش در مدرسه زحمت میکشیم باشید با این حقوق خیلی کم واقعا انصاف،

مجلس تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، قراردادی و حجمی را با جدیت دنبال می‌کند

مجلس تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، قراردادی و حجمی را با جدیت دنبال می‌کند

آصفری عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس: مقرر شده تا دولت ظرف یک ماه آینده لایحه ای در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی، شرکتی و حجمی به نیروهای رسمی ارائه کند و در غیر این صورت مجلس با فوریت طرح خود را در این زمینه دنبال خواهد کرد

آخرین اخبار لحظه ای آموزش و پرورش

همه دعوتیم

فرهنگیان ایران

سلام چرا مدارک نیروهای خدمات که با مدرک لیسانس فوق لیسانس بعد ازچند سال خدمت اعمال وتغییر سمت نمیزنند

سلام چرا مدارک نیروهای خدمات که با مدرک لیسانس فوق لیسانس بعد ازچند سال خدمت اعمال وتغییر سمت نمیزنند دربعضی از مناطق  مشهد اعمال کردن وتعهد ده ساله گرفتن وآموزگاری درحکم اعمال شده ولی نیروی خدمات باشند وما با کار خدماتی مشکلی نداریم  اگر این کار درمناطق دیگه اجرایی بشه که حق وحقوق مون حداقل ضایع نشه خیلی خوب میشه   واز مسئولین منطقه رضویه  خواهش میکنم که این کا اجرایی کنن وسنگ نیندازین ونگن که این کارغیر قانونی است واگر به دنبال قانون هستند چرا حکم بعضی از نیروهای خدمات درمناطق روستایی رضویه در یک مدرسه خورده ولی باید در چند مدرسه کار کنیم این غیر قانونی نیست جایی که حکم ابلاغی نداریم چرا باید بیگاری کنیم